Zdrowo, pięknie, szczęśliwie

Blog zdrowy i piękny


Dodaj komentarz

Plisy i kokardy

Na pewno każda z Was uwielbia fajne stroje.

Ale moda to też kobieta – a kobieta zmienną jest. Dobrze jest więc kupić ciuszki , które będą dobre zawsze. Najbardziej pasująca do wszystkiego jest biel, tak zwane ubrania bazowe odnajdą się w większości stylizacji. Zasady wizażu dowodzą, że fragment odzieży należy dopasować do własnego outlooku. Mat. graficzne: http://digart.pl oraz marchewkanakijku.wordpress.com


Dodaj komentarz

Ze zdrowiem za pan brat

Miło jest przyjść po kilku godzinach zajęć do cieplutkiego, pachnącego ciastem mieszkanka.

Mam chwilę czasu, więc właśnie usadowiłam się przed monitorem z kolorową surówką, którą zrobił mój ukochany – czuję, że polepszy moje samopoczucie.

Muszę dziś koniecznie w sieci wyszukać preparat na przesuszone włosy – najlepiej taki , jaki można zobaczyć u fryzjera.

Czy Wy wyszukaliście w Internecie coś interesującego? Proszę, zostawiajcie komentarze!


Dodaj komentarz

Bądź fit!

Nie miałam zamiaru już nic kupować przez ten miesiąc, jednak kilka dni temu popsuła mi się zamrażarka i niestety mam przed sobą niemały wydatek.

W końcu jest cieplej, aż mam ochotę wyjść z domu, żeby skorzystać ze Słońca.

Już nawet nie wiem, kiedy ostatnim razem sprawdzałam kolejne informacje z dziedziny zdrowia, zamierzam właśnie nadrobić stracony czas.

Pod moim postem każdy może napisać własną opinię, chętnie włączę się do dyskusji !


Dodaj komentarz

Weselny film – sztuka a może tandeta?

Ciężko nie ulec modzie na ekranizację własnego wesela, kiedy jest to tak oczywiste w spisie spraw weselnych jak obrączki, kreacja weselna czy garnitur.

Super, że można potem powrócić do takich chwil i powspominać cudowny dzień swego życia.

Zlecając film każdy z nas chciałby obejrzeć prawdziwą, oryginalną sztukę, a nie kicz.

Nie mając koncepcji na film można zobaczyć tu: http://www.sawickifilm.pl/

Zdjęcia pochodzą ze strony http://www.sawickifilm.pl