Zdrowo, pięknie, szczęśliwie

Blog zdrowy i piękny

Zdrowie z wypożyczonym wózkiem

Dodaj komentarz

Niedawno przeszłam skomplikowaną operację kolana. Jestem w tym momencie właściwie unieruchomiona. Pomimo że usunięto już gips, ta noga nadal nie jest sprawna, więc nie mogę na nią stawać.

Jestem obardzo aktywnym człowiekiem i prawie całodniowe wylegiwanie się w łóżku bardzo mnie irytowało. Chirurg jednak powiedział, że nie wolno mi używać operowanej nogi, dlatego wymyśliłam, że przydatny byłby wózek inwalidzki. Dowiedziałam się, że na jakiś okres czasu można taki sprzęt wypożyczyć.

I to wcale tanio. Świetne jest to, że możemy wypożyczyć wózek inwalidzki na krótki czas, np. jeden dzień, co może być przydatne dla osób, które chcą na przykład pomagać swoim niepełnosprawnym dziadkom i zawieść ich gdzieś. Można również wypożyczać tzw. wózki aktywne, które umożliwiają niepełnosprawnym uprawiać różne rodzaje sportu.

Jeśli jesteś zaciekawiona tym tematem, spójrz tu: PolySystem

Dodaj komentarz