Zdrowo, pięknie, szczęśliwie

Blog zdrowy i piękny


Dodaj komentarz

Szybko oraz bezboleśnie

Co za nieszczęście! Dwa tygodnie w Turcji, z czego prawie połowa w deszczu – nie takiej opalenizny chciałam.

Nie dam powodu do śmiechu moim pracownicom z kancelarii – zanim tam wrócę zyskam wspaniałą opaleniznę nawet w na miejscu.

Poszperałam trochę w Internecie i znalazłam sposób na mój problem – szybkie a także niegroźnie dla zdrowia opalanie natryskowe, na które udam się zaraz po powrocie do kraju.

W jaki sposób szukać opalania natryskowego – interesujące wskazówki poszukałam tutaj –Sunfx.pl.


Dodaj komentarz

Czy rzeczywiście trzeba długo czekać, żeby cieszyć się długimi włosami?

Zawsze kiedy spostrzegałam kobietę z długimi, pięknymi włosami też pragnęłam takie mieć.

Jednak niestety nie mam zbyt pięknych włosów i nie dałam rady nigdy zapuścić ich na odpowiadającą mi długość.

Któregoś dnia gdy przeglądałam zawartość sieci odnalazłam wiadomości o interesującej a zarazem efektywnej metodzie wydłużania włosów, jaka pozwala na uzyskanie długich włosów w niezwykle krótkim czasie.

I wcale nie ma konieczności wydawania na to wszystkich oszczędności, albowiem ceny są niezwykle korzystne, co można sprawdzić między innymi w tym miejscu Beautiful Hair.