Zdrowo, pięknie, szczęśliwie

Blog zdrowy i piękny


Dodaj komentarz

Dłuższe i gęste włosy? Marzenie bardzo realne do spełnienia.

Kobieta co jakiś czas chce odmiany, więc i mi taka się zamarzyła.

Poszukując jakiegoś natchnienia i przeglądając kolejne strony internetowe znalazłam to: Beautiful Hair

Gdy całkowicie jest to nieszkodliwe dla mojego zdrowia i moich włosów, to dlaczego by nie?

Skusiłam się więc na tę ofertę i jestem dumna z siebie i z takiej zmiany.


Dodaj komentarz

Wesele oraz przygotowania.

Witam! Dziś na tapecie catering. Poszukiwanie takiej przedsiębiorstwa nie należy do codzienności, ale czasamisię zdarza. Dla mnie jest to teraz temat codzienny, ponieważ moja młodsza siostra wychodzi za mąż.

Zaskoczyło mnie jak dużo jest takich usługodawców! Obdzwanianie ich wszystkich zajmuje mi od jakiegoś czasu wiele godzin. Ale dla Ali wszystko.

Żeby ciut pomniejszyć ilość wykonanych przez nas telefonów, podjęłyśmy decyzję o tym, że bierzemy pod uwagę tylko tych, którzy piszą na swojej stronie o wcześniejszej degustacji potraw. W końcu musimy mieć pewność, że wszystko będzie perfekcyjne.

Jeśli jesteś zainteresowana tym tematem, popatrz tu: cateringgrupakosciuszko.pl