Zdrowo, pięknie, szczęśliwie

Blog zdrowy i piękny


Dodaj komentarz

Wyjątkowe ubrania

Uwielbiam niezaplanowane wypady do sklepów, dlatego też coraz częściej odwiedzam nie tylko renomowane butiki, lecz także second handy.

Do sklepów z używanymi ubraniami zagląda wiele moich przyjaciółek, z reguły można tam znaleźć uniwersalne akcesoria ,jak i modne ubrania.

Obniżone ceny nie muszą oznaczać niskiej jakości, chętnie kupuję więc odzież używaną ,a także różnego typu dodatki.

Naprawdę nie tak łatwo mnie zadowolić, dlatego też, polecam wam tę hurtownię odzieży używanej WELDORO-TEXTILE.


Dodaj komentarz

Pozytywne efekty kuracji oczyszczającej.

Wydawało mi się, iż przemyślana dieta oraz sport wystarczą, aby cieszyć się zdrowiem. Dlatego nie martwiły mnie drobne objawy chorób.

Dopiero gdy się dowiedziałam, jak istotne jest przejście corocznego oczyszczania jelit, postanowiłam, że muszę się na to zdecydować.

Jednak przed rozpoczęciem oczyszczania przewodu pokarmowego, dużo na ten temat czytałam. W końcu poszukałam tabletki, którym postanowiłam zaufać: Oczyszczanie Colonpack.

Po kilku tygodniach dostrzegłam, że minęło moje wieczne zmęczenie, wyrównawa się waga, pozbyłam się kłopotliwych wzdęć i bólów głowy – a to wszystko dzięki oczyszczonym jelitom!