Zdrowo, pięknie, szczęśliwie

Blog zdrowy i piękny


Dodaj komentarz

Z rybami – moja nowa pasja.

Z czasem ludzie zmieniają swoje zainteresowania – ja, fanka wylegiwania się, leżenia w łóżku i zmieniania kanałów w telewizorze, ruszyłam wraz z partnerem nad jezioro, by odpoczywać i łowić ryby.

Nigdy wcześniej nie sądziłam, że łowienie ryb potrafi być takie ciekawe , a także odprężające – siedząc w ciszy i skupieniu, można cudownie spędzić chwile z drugą osobą.

Czekam na kolejny weekend żeby wyjechać nad jezioro i spędzić poranek wędkując, ale wcześniej muszę zaopatrzyć się w wysokiej jakości sprzęt, na przykład taki jak tu: Flyfishingzm.

A może profesjonalna wędka czy haczyki przydadzą się mojemu ukochanemu – chyba sprawię mu prezent, bo przecież on nauczył mnie wędkować.


Dodaj komentarz

Co zrobić, gdy rozmiar jest nie pasuje?

Od czasu gdy jestem z Marcinem i zamieszkaliśmy wspólnie, zdecydowałam, że ja będę wybierać oraz nabywać rzeczy dla niego.

Kłopot jednak w tym, że mój facet nosi rozmiar kilka razy XL, a nie wszystkie ubrania są produkowane w tym rozmiarze.

Mam problem właściwie z każdą rzeczą – nie tylko koszulami, spodniami, czy swetrami, ale także z dodatkami, np. z majtkami i piżamami.

Ubrania Wielki Pan – ciekawa witryna, na której można się dowiedzieć, gdzie znaleźć ubrania dla dużych mężczyzn.